Popper - 2008-01-11 11:43:53
Jó-jó hülyén fogalmaztam, nem vagyok egy Ghost Rider, higgyétek el ismerem az érem mindkét oldalát, októberben majdnem meghaltam, úgyhogy nem kell nyomni a szöveget, hogy kivel mit tettek a marhaf...ok. Én Épp haza mentem a 250-essel, mehettem vagy 60-70-el,este volt, nem húztam neki, 400 m volt az út hazáig, tök egyenes... Egyik pillanatról a másikra bekerült a motorom elé egy kacsázó biciklis, persze világítás semmi, MZ-vel tompítotton pont az utolsó pillanatban vettem észre, épp hogy kikerültem, de a vállam beleakadt, a motor beszitált, én belementem egy árokba, a motor berugózott, előre ledobott, 6 bordám eltört, kilyukadt a tüdőm, a lépem szétrepedt, ott feküdtem a sötétben 30 méterre az úttól akinek nekimentem mattrészeg volt, annyi erőm még volt, hogy telefonáljak havernak, 1 hónapig bent feküdtem a kórházban, utána másfél hónap rehabilitáció... Higgyétek el ismerem minfdkét végletet, de ennyire szemét az élet, hogy így b@szik ki velem.... egyetemista vagyok , a Hornetet hitelre vettem, eladtam miatta a tök gyári Trophymat 70.000-ért, ami legalább a kétszeresét érte volna, ha annyámék nem segítettek volna ki, vitte a volna a bank a motort, mert a törlesztést az ösztöndíjamból fizettem, de passziválnom kellett a félévet. Nem azon múlik, hogy mennyivel megy az ember, hanem az adott szituációtól... ha üres sz út, amit 20 éve centiről-centire ismerek, miért ne húzhatnáém meg a bajszát.. Meg aki ment már 170 kilkós 100 lovas naked géppel, az tudja, hogy 50-el 3-ba még épp lehet menni, de ha picit is megmozdítja az ember a gázt, egyszerre 70 5.ben, de az a 70 nem egyenlő az MZ-n a 70-el. 40.000 km lenyomtam már az MZ-immel, a Hornettel 10.000, most vagyok 20 éves, 6 éve motorozok, de amíg nincs feleségem, meg gyerekeim, addig valamilyen szinten keresem az adrenalint, és higgyétek el, nekem áll a legkevésbé érdekemben, hogy 200-nál karambolozzak. éppe ezért maximális koncentráció mellett, igenis lehet nagy sebességgel biztonságosan közlekedni. A balesetem meg az élő példa rá, hogy 60-al is meg lehet halni, meg ha 50-el megy is az ember, ha féktávon belül lépnek ki elé, akkor véga a dalnak. Nem akarok vitatkozni senkivel, de amíg tehetem, és van rá lehetőségem, ha a helyzet megfelelő, akkor nem fogom kordában tartani a lovakat. Nem azért van a gép. persze a Trophymmal 70-re beálltam, de az egy más műfaj, az másfajta élményeket nyújt. Az is hiányzik és amint lesz rá lehetőségem, ismét veszek egy Trophyt, de 250-est szeretnék már, mert az a feeling is magával ragadt, de a modern gépek rabul ejtik az embert, olyanok, mind a drog... Na nem írok többet, mert ez már lassan regény lesz:) Széles utat minden márkatársnak, meg motorosnak.
Popper |