hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Balázs_ - 2008-01-09 17:54:51

Nah olvasgattam itt a veterán minősítéssel kapcsolatos feltevéseket, hogy csak a fődarabokat nézik meg hasonlók. Nos akkor elmondom, a veteránvizsga tudomáson szerint 30 ropi körül leledzik (lehet hogy nem annyi ennyiről tudok) ez csak egy dolog. A másik mire eljutsz odáig, a gépnek második-első kategóriásnak kell lenni.
Megfogalmazásban ez azt jelenti hogy az eredetit minnél jobban megközelítő állapot. Tehát ha nem eredeti a fényezés mehetsz a fenébe (itt értem hogy nem gyári szín), ha nem eredeti egy karbi rajta szintén. Ha nincsenek benne új csavarok megintcsak.
Egy apró sztori, ismerősöm elvitte a szekerét OT-ztetni és belekötöttek az ÚJ csavarokba mert azok fejében benne voltak a 8.8-as minőséget jelző számok. Ahhoz hogy egy moci OT legyen igen sokat kell izzadni. Folyamatosan próbálkozok vele én is de nekem azért kell mert van olyan szerekem amin nincs doksi.
Van egy pancsim azt megcsináltam 19 éves fejjel ahogy tudtam, szép lett, nekem tetszik, kiállításon a Nagypapi mutogatta az unokájának hogy nézd milyen szép. Újak a krómok, a festés, a csíkozás minden. Mégsem jó OT-re.

Miért nem érdemes elvinni?
Azért mert egyszerűen a vele eltöltött idő és pénz nem jön vissza. Lehet hogy olcsóbb a biztosítás és nincs súlyadó (eddig ez volt a kedvezmény) de 4 évente újra el kell vinni vizsgára ahol ugyanúgy megnézik. A másik hogy azzal a motorral nem mászkálhatsz orrba-szájba, egyrészt nyilatkozol hogy azt állapotában megőrzöd és csak hobbi célra használod. Ezt hallomásból tudom, max egy doksit jelent, DE ha te azzal a csili-vili géppel elmész egy esős nap után a csillogó napsütésben motorozni, vagy ne adj isten elmész Mátrázni vagy Mecsekezni akkor az a motor tuti nem lesz OT-s újra renoválás nélkül.
Kerinek igaza van, el kell tolni nehány képet róla a Trabisoknak vagy a Bogarasoknak, kitöltesz 1-2 apróbb soksit (meghatalmazási, adatok a gépről) és fizetsz évente 800 forintot, ha a motorod Young Timer.

Nah ez kicsit hosszú lett, mindenkitől bocs. Ha hüjeséget írtam meg lehet mondani.:-)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu