hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-01-05 00:07:19

Baja volt hogy fel akartad újítani? Vagy csak te is mindent szétszedsz mint én? :)

Ha valóban fel akarod újítani akkor ne tegyél bele használt csapágyat még DDR-t sem, és a benne évő csapágyakat se tedd vissza. Az hogy az SKF új korában jobban kotyog az azt jelenti hogy az SKF C3-as esetleg C4-es hézagu csapágy, ami növelt hézagot jelent és véletlenül ilyen növelt hézagu csapágy kell az MZbe, ugyanis ha belesajtolod a blokba és felmelegszik üzem közben ez a hézag eltünik és finoman fog futnia a csapágy. Ha sima csapágyat teszel bele az pedig gyorsabban fog kopni, és erősen melegszik, esetleg be is sülhet. Tehát LEGALÁBB C3-as csapágy kell bele ami hidegen valóban kotyog.
A te DDR csapágyad vagy nem C3-as vagy a szenyeződésektől nem kotyog, vagy deformált és ezért nem érzed.

Amúgy meg 20ezer km elég sok egy csapágynak. Én nem tenném bele, mert csörögni fog a 300-as hengerrel.
Ha nem is SKF csapágyat teszel bele, de a FAG, Koyo, INA csapágyak jobb minőségüek mint a régi DDR csapágyak és nem is olyan drága mint az SKF..és szerintem nem rosszabbak az SKF-nél.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu