hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2007-10-22 20:08:07

mondjuk nekem 125-ös TS 150-re fúrva, és ETZ karbival.
Tehát nem tudom minek is kellene a mérete, de a TS fúvókatű az mintha hoszabb lenne.
Szóval egy rendes ETZ 150-es fúvókatűvel kellene próbálkozni.

Nekem is az a bajom hogy kis terhelésen dús nagy terhelésen sovány a keverék. Ezt elég jól sikerül kikompenzálni a levegőcsavarral, de alapjáraton még mindig érződik hogy túl dús és füstöl is rendesen alapjáraton. A saját tűmmel végig jó volt, csak nagy teljesítményen kicsit elsoványodott, illetve alapjáraton lehet hogy egészen picit dús volt, de nem füstölt, végig optimális kezelhetőségü volt a gép.

Ja és most az új tűvel jobban kipörög a motor, de ilyenkor már minden szélsőértéken van (levegőcsavar nagyon kint van, tű a legmélyebben)...lehet hogy 5-el szűkebb fúvókával kellene próbálkozni, de akkor sem tökéletes a karakterisztikája.

A saját tűmet nem mertem tovább reszelni mert ez a 4. próbálkozás és elromlott az egész amikor a csúcsteljesítményen kicsit többet akartam adni neki.

Rohadt érzékeny a legkisebb méretváltozásra is, ezért nem értem hogy lehet ilyen pocsék tűket árulni ami közelítőleg sem hasonlít az eredetire, csak egy sima kúp ami jó ha nem homorú, de 2 gyártámány 2 különböző nyílásszöggel és indítással volt a boltban, egyazon tipushoz. Mindegy reszelni jó lesz még :)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu