hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


piri - 2007-10-16 14:47:01

Hujuj... ő... izé...
Szal. nekem régóta nincs ETZ-m ezért nem vagyok képbe teljesen de az uccsó (egy 150-es) 110/90-es fényszóróval üzemelt mindíg és mechanikus volt a fesszab, valamint megszakítós a gyújtás és soha nem kellett hozzányúlni....
Tehát: az ETZ 12Voltos rendszere véleményem szarint ha jó akkor az minden fogyasztót ki tud szolgálni és még tölti az akksit is, sőt még nagyobb fényszórót is elbír szerintem mint azt fentebb írtam.

A 12Voltos (névleges feszültségű) akksi töltéséhez 14,4Volt kell. Tehát nem 11, 12, hanem 14,4 ez a minimum külömben nincs töltés.

Az ETZ generátora (amely váltóáramot ad és diódahídon van egyenirányítva, tehát eleve meg van "szaggatva") szerintem 25Voltot is képes leadni nagy fordulaton és kis fordulatszám tartományokban is leadja a 15Volt körüli feszöltséget. A kis fordulatszám 1800-2000 n/min gyakorlatilag itt kezd töltés lenni és a lámpa kialszik. Ez alatt alapjáratról beszélünk és alapjáraton (1200-1500 n/min) világít a töltés ellenörző lámpa mivel olyan kicsi a fordulatszám, hogy a veszteségekkel együtt 14,4Volt alatt termel a gemerátor.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu