hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 19. vasárnap 
Sára, Marió

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


ZsoZol - 2007-09-22 21:56:04

Helló!

Igen, egyszer én is ki akartam térni erre a témára, ugyanis a 250-es Trophy hátsó gumija többszöris megcsinálta már ezt. De ez több okból is nem jó "móka" : Először is az anyagi vonzat, másodszor, hogy akárhonnan is, de haza kell tolni a gépet, a legrosszabb pedig, hogyha mindez kanyarban, vagy körforgalomban történik. Utóbbi még veszélyesebb, hiszen a körforgalomban az autósok 1M-re "másznak" a motor farába. Buruláskor pedig ember nincs, aki kikerüljön.
LEHETSÉGES OK: A gumiszervizes felhívta a figyelmünket, hogy a felni peremén belülről függőleges bordázás található, amelynek célja a külső gumi felnin való csúszásának megakadályozása. Nos, a Trophy-n ez a bordázás TELJESEN sima felületű lett.
ORVOSLÁS: 2KG-s kalapács és egyhidegvágó segítségével újrakalapálni a bordákat.

Ami még szóba jöhet, az az, hogy szimplán gagyi a gumi. Mert aki még látott "ORIGINAL DDR" belsőt, az szembesülhetett a ténnyel, hogy abból a szelepet kirobbantani sem lehetett, mert alá volt dolgozva. Ennek sajnos a mai "Made In Dobd el" belsőkön nyoma sincs. Még gondolkozok ennek előállításán: Már előre foltot tenni a szelep köré. Több ötletem nincs, viszont szerintem a guminyomás kizárható ok, mivel az egyik gumi 3 hónapot bírt ki, míg a másik csak 3 hetet. Ez idő alatt nem történhet drasztikus nyomásváltozás (a 250-es TS-ből 30 év után kellett a gyáriját kivenni,addig bírta). Bár kitudja...

De kérdésem is volna: 250-es TS néhány hónap ácsorgás után viccelődik velem. Méghozzá kényes helyen. Behúzom az elsőféket és úgymarad. Gondoltam bowden. Jól "eláztattam" olajban, de nem ez a gond. Dobon belül is rendben találok mindent. Ötletem sincs mi a gond. Mert behúzom, úgymarad és a dob előtt a bowden negyedórás rángatása után engedi vissza, de ugrásszerűen. Szóval kérlek mondjatok valamit, mert közeleg a műszaki...

Mélységes tisztelettel: ZsoZol
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu