hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 19. vasárnap 
Sára, Marió

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2007-09-18 09:49:37

előzmény: Bohumil250 - 2007-09-14 18:03:31

Ha végig olvasod és meg is érted mit írtam akkor ezt nem kérdeznéd, de akkor mégegyszer.

Természetesen annál jobb minnél jobb a kompreszió, hiszen az a motor hatásfokát és teljesítményét javítja, egészen a detonációs égés határáig.

DE most arról volt szó hogy nem indul be a motorja ami frissen van fúrva és arra gyanakodott, hogy kevés a kompresszió. Én erre mondtam, hogy ahoz hogy beinduljon nem szükséges egy 2T motor (főleg MZ) esetén nagy kompresszó, mert egészen alacsony kompresszó esetén is viszonylag könyen beindíthatóak, tehát ha egy frissen fúrt motor nehezen indul akkor egészen biztos más probléma van, mert nem tudják anyira elrontani a fúrást hogy a kritikus érték alá essen a csúcsnyomás.
Ezt alátámasztottam példával, mert nekem a csapszeg 2 legalább 0.5mm mély árkott vágott a henger falba, nem volt gyűrű sem a dugatyún (tehát irtó pocsék kompresziót feltételezhetünk) a motor mégis könyen indult és ugyan úgy ment, csupán a fogyasztása nőt meg drasztikusan.

És köszönöm, hogy legközelebb figyelmesen a témát követve, és nem egy kiragadott mondatra rákérdezve kötsz bele az írásomba :D
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu