hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 19. vasárnap 
Sára, Marió

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


biga156 - 2007-09-16 07:09:40

Nyílván a gyűrű tömít, de a gyűrű tömítőképessége nagyban függ a dugó helyes méretezésétöl :)No meg egyszerűbb így mondani, mint ha felsorolok mindent :D Lényegében már mindent kiszűrtem azt hiszem. A hengertalp tömítés a hozzá való papírtömítés, lepucolt élekre van feltéve, de leellenőriztem azért azt is, nem fúj li ott (azért az elég jól észrevehető lenne szvsz), és nem is emel túl magasra, a dugó felmegy rendesen majd a peremig, ahová kell. A főtengelyszimmeringet is leellenőriztem, szemmel láthatólag ott is minden ok (szvsz az is elég látványos, ha kifúj). No meg - bár tény, hogy a rendesen tömített hajtóműház elengedhetetlen a normális üzemhez - a felső holtponti sűrítéshez semmi köze (maximum az üzemanyag szempontjábol). Szóval ha én be sem teszek szimmeringet a főtengelyhez, a felső holtponton akkor is érezhető kompressziónak kell lennie (maximum üzemanyag nem lenne megfelelő benne :) ) És pusztán az a tény, hogy ha olajjal kicsit megnöveltem a kompressziót (ez ugyebár kifejezetten a henger (gyűrűk) és a hengerfal közötti "réseket" zárja le, szóval pont az általam vizsgált területet tömíti jobban a meglévőnél), akkor abban a pillanatban olyat rugott a bokámra a berugókar, hogy csillagokat láttam (elszoktam tőle :P ), és azonnal elkezdet berobbani a motor, azt bizonyítja, hogy mindenütt minden rendben, kivéve a gyűrűknél nem, ahol bizony valahogy elmegy a kompresszióm :( Gőzöm nincs, hogy tényleg rosszul fúrta a fazon, akinél csináltattam, vagy valami más miatt nem jó, ez majd kiderül, mikor lehúzom megint a hengert ma délután. (Mondjuk ezek után remélem a főtengelyemet, illetve a hajtókarcsapágyat alaposabban csinálta meg, mint a fúrást :O )
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu