hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 19. vasárnap 
Sára, Marió

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


biga156 - 2007-09-10 21:15:49

Segítséget kérek az itt lévőktöl. Adott egy ETZ125. Egy hajtókar-csapágy megszorulás miatt (tuti időt toltam miatta Szegilong és Tolcsva között :)) ) új (felújított ugyebár) főtengely, új csapágy, új szimmering, új dugó+gyűrűk, hozzáfúrt henger stb. Szóval kapott egy kis felújítást. Összeraktam, gyujtás látszólag ok, benzint kap, szóval ezen a téren - legalább is ahogy meg tudom állapítani - minden ok. Egyetlen dolog tűnik csak nekem nem ok-nak, hogy mintha kicsi lenne a kompresszió ahhoz képest, hogy új gyűrű stb. Kézzel át tudom fordítani a berúgókart, ha nagyon akarom. Valahogy úgy gondolom, hogy azért azt nem kéne. A hengerfejet leszedtem 2x, látszólag ott nem fúj ki. A dugó szépen illeszkedik, ahogy kell neki (szemre). Valahogy mégis csak arra tudok gondolni, hogy azért nem indul, mert valahol szökik a kompresszió. Vagy mi lehet még? Valaki azt mondta, hogy elképzelhető, hogy még első beröffenés előtt gyengének tűnik a kompresszió. Ez nagy hülyeség, vagy tényleg lehet ilyen. Szóval mi a nyavajáért nem indul el ez a .....
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu