hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2007-07-09 08:40:47

Leteszteltem a 150re fúrt TSt 16os lánckerékkel.
Ugye eredetileg 15-ös lánckerék van rajta, ezzel 90ig dinamikusan gyorsul 6000et pörög és induláskor nagyon jól ugrik.
Ezzel szemben a 16os lánckerékkel nem ugrik piroslámpától, hosszan kell pörgetni a csúsztatott kuplungot, hogy ne toljanak le az autók. Nem gyorsul igazán jól, ha menni is akarsz, akkor kell pörgetni, mert alacsony fordulaton már kevés a nyomaték a hosszabb áttételhez. A végsebessége ugyan úgy 90 (kalibrált óra szerint) de lasabban éri el, viszont 90 után is képes nagyon picit tovább gyorsulni hasonlóan kicsi gyorsulással mint ahogy elérte a 90et, ha nincs szembeszél és lehasalok akkor 100at is elérheti a végsebesség, de itt már nagyon nincs ereje.
Szóval az egyettlen előnye a 16os lánckeréknek, hogy ha túrázol akkor 90nél csak 5-5300at pörög a 6000 helyett, minden más negatív irányba változott. Városban kifejezetten rossz lett, de országúton is nehezebb előzni.

Szóval én vissza fogom tenni a 15ös lánckereket, mert azzal is megy 90et és dinamikusabb. Talán ha lehetne 15,5ös lánckereket kapni akkor azzal jó lenne :)

Persze a tesztnek még nincs vége, mert még bejáratós és a beállításokon is finomítani kell, de szerintem jelentősen már nem fog változni a dinamikája, legfeljebb a végsebessége növekedhet 100-105 körülire.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu