hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


zsakfos - 2007-07-02 21:50:14

Ha valakit érdekel mit köt össze a gyujtkapcs én megmondom.Marha egyszerü.0 állás-semmit,1 állás(gyujtás)az akkuról jövö+(30-as pont)-ot köti össze a 15/54 ponttal,ez az összekötés utána mindig megmarad csak hozzáköt még pontokat,2 állás:hozzáköti az 58-as pontot(helyzetjelző),3 állás:ezekhez még hozzáköti az 56-os pontot(világitás)ez az a helyzet amikor össze van kötve minden pont a 61-est kivéve.Ez a három állás amikor mindig van a 15/54-es ponton áram magyarul van gyujtás.Ha az ellenkezö irányba forditjuk a kapcsolót "0" állásból akkor elöször helyzetjelzönk van.Ez abban különbözik a másik helyzetjelzös állástól hogy a 15/54es pontot nem köti rá.Nincs gyujtás.A kulcs kivehetö.Tovább forditva a kulcsot az ugynevezett direkt vagy betolós állás jön.Ilyenkor a 15/54-es pontot köti össze a 61-es ponttal.Ilyenkor nem a 30-as pontról kapja az áramot a rendszer hanem a fesszabról jövő vezetékről.Magyarul a dinamó adja az áramot nem az akksi.Remélem érthetö volt a dolog.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu