hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2007-04-02 17:29:53

Nyugi, a fékolajat is lecserélem, ha kell. A felszabályzással kapcsolatban meg azóta vannak fenntartásaim, hogy friss esztergatulajdonos koromban nekiálltam megesztergálni a 850-es fiatom dobjait, és azt tapasztaltam, hogy rosszabb lett a fékhatás a felszabályzott dobokkal, mint a régi, barázdás-vállas kopottakkal! Szégyen szemre el kellett vinnem szakihoz, aki persze jól leszólta a gánymestert, aki csinálta nekem, lesimította, megköszörülte, becsiszolta a betéteket, és máris harapott! Azóta már tudom, hogy mi a különbség a gánymunka meg a szakmunka között.

De természetesen ahogy a teljesen jó fékolajat nem cserélem, épp úgy a teljesen jó tárcsát sem szabályoztatom meg. Csak ha már mélyen berágódott, vagy netán durván megrozsdál az állásban.
A motor féktárcsa meg más. Én itt az autók öntöttvas tárcsáiról beszélek. Nagypoláknál pl. 11mm az új, és 9mm a biztonsági méret. De ezek szürkeacél öntvények, nem hengerelt lemezek, mint a motorokon. Egyébként azokkal már csak azért sem nagyon lehet mit kezdeni, mert bazinagyok, emberes esztergapad kell hozzájuk, amire rá is férnek. Talán a Krasznaja Ploretar meg hasonló kategória lenne esélyes...
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu