hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


latzko - 2007-03-25 10:54:27

Hello GJózsi!Én is jártam így. Az volt, amit te is leírtál: ment a motor kb 2 percet, aztán leállt. Előzőleg lett rátéve a nagyobb henger+passzoló hengerfej, stb. Kicseréltem a gyertyát egy teljesen újra, akkor is leállt 2 perc múlva. Aztán már egyik gyertya sem adott szikrát se beszerelve, se kint. Akkor beletettem próbaképpen egy ősrégi Yamaha XJ 900-as már előzőleg kiszerelt, tízezer kilométereket futott gyertyáját, és láss csodát, azzal meg vígan ment. Az egy NGK gyertya volt. Ez az eset nem MZ volt, de a tünetek u.azok Előfordult az is, hogy -valószínűleg- a megnövelt kompresszió hatására nem ugrott át a szikra az elektródák között, a használt gyertyával. Tehát látszólag rendben volt minden, csak éppen nem indult el a gép. Kiszerelve volt szép szikra, kapott benzint is, és ennyi. Gyertyacsere után nem volt semmi baj. Valamint: lehet, hogy szegény a keverék, amit kap a motorod. Nagyobb lökettérfogathoz több benzin kell. Ha nem "bökted fel" a főfúvókát, akkor szerintem tedd meg. Én azt mondom, hogy legalább 0.130-ra, de elmegy 0.140-essel is. Ha kell elküldöm a passzoló NGK gyertya típusát.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu