hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2007-03-18 17:31:44

Ha jól értem, egy kiadős húzatás után célszerű adni neki a benyát szivatóval, h ne szoruljon meg a gép?

Nem egészen.
Arról van szó, hogy ha huzatod, akkor a motor ugyan erőteljesen melegszik, de dől bele a benzin, ami hűti a dugattyút, és hűti a menetszél kívülről, ami miatt kialakul egy egyensúly.
Ha a huzatásnak vége, de a menetszél megmarad, akkor az eddigi egyensúly felborulhat, a külső hűtés hatására.
Így a dugó, aki "lassaban követi az eseményeket" a hengehe képest, igényelhet néha egy-egy gázfröccsöt, hogy hamarabb igazodjon a hengerhez.
Ugyanez lehetséges hosszú alföldi menetnél is, ahol a félgáz miatt, a belseje - ha lassan is - de melegszik a hengerhez képest.

De minden a fúrás illesztésétől és dugattyú hőtágulási tulajdonságaitól függ.
Én is azt csináltam az elején, hogy hüvelykujjal a szívatón, próbálgattam az ilyen szorulásos helyzeteket. Egyrészt, hogy a bejáratást minnél hamrabb letudjam, kopjon össze magas üzemi hőmérsékleten minden mindennel, másrészt, hogy megmutassa a motor, hogy van-e még szorulási hajlama. Amikor ez a szorurláis hajlam elmúlik, tulajdonképpen akkor van bejáratva.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu