hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2007-03-03 13:49:18

301-es !

Írd már meg hogy pontosan hány mm-es átmérőt jelent az az utolsó túlméret.
Kíváncsi lennék, mert azt írod, hogy "közel 300 ccm!"

Az ETZ lökete 65 mm.

Az ETZ alapmérete 69 mm, sugár=34,5mm.
Ernégyzetpí*löket=243 ccm.

Eredeti fúrási lépcsők: 0,5 mm-enként.

Negyedik (utolsó) túlméret 71 mm, sugár=35,5 mm.
Ernégyzetpí*löket=257 ccm.

Ez még közel nem 300.

A lengyel "300-as" sorozat "alapmérete" 75,5 mm, sugara: 37,75 mm.
Ernégyzetpí*löket=291 ccm.

Ez már közelít. Itt már lényeges nyomatéknövekedést kell érezni. 5-ben még szembeszélben, kétszeméllyel sem lassulhat. Azt nem mondta senki, hogy az elméleti végsebessége is nőni fog.
A gyakorlati végsebessége (és ez számít) meg nyilván megnőtt, mert ha 5-ben eddig csak lassult, akkor a régi motorral soha nem tudtad elérni az elméleti végsebességet, az újjal meg legalább eltudod.


A legnagyobb lengyel gyártmányú "300-as dugó" átmérője: 76,5 mm, sugara: 38,25 mm.
Ernégyzetpí*löket=299 ccm.

Na ez már tényleg 300 ccm.
Ennél nagyobb dugót nem lehet belefúrni egy gyári hengerbe, mert a persely szoknyája túl vékony lesz.

Szóval hány ccm-es a motorod ?
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu