hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


ThUnDer - 2007-02-28 11:11:47

Üdv.

Segítséget szeretnék kérni, gyujtás beállítás ügyben! Innen a szakirodalomból leszedtem a leírást ami ETZ-re van, alkalmaznám is, de valami mégsem fasza odalenn :) Megpróbálom körbeírni a gondom! Azaz én csak gondolom hogy ez a bibi..
Szóval felviszem FHP-re a dugót, belövöm a megszakítóhézagot, leviszem 3mm-t, gyuszi rá, próbalámpa világít, elforgatom az alaplapot míg el nem alszik.. És azthiszem de jó, ügyi vagyok :) Igen ám, de ha körbeforgatom 13 villáskulcsal a főtengelyt, jön a gyújtási pont, kinyit a megszakító, felér FHP-re, és mikor már megy lefele a dugattyú valamiért mégjobban kinyitja a bütyköstengely a megszakítót úgy szemre ránézve kb 3-4mm-re, jó nagyra... Úgyhogy nemtudom miért csinálja! Valakinek van esetleg valami 5let miért lehet?
A bütyköstengely egy kis ETZ-ből van, de nem tudok róla, hogy különbözne a kis és nagy tézé gyújtása..
Beindulni beindul így is, de egyszerűen nem lehet alapjáratot csinálni a gépre, gondolom azért mert ekkorára nyitja a megszakítót.. De javítsatok ki ha nem így van! Karbit kipucoltam, 135-ös főfúvóka van benne, benzincsapot szintén megnéztem.

Remélem valaki tud segíteni:)

Előre is köszi

ThUnDeR
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu