hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


biga156 - 2007-02-26 19:38:15

Köszi, bár lehet, hogy egy kicsit félreérthetően fogalmaztam. Itt a karbi leírása, és benne a metszete pl: http://www.freeweb.hu/mzklub/Kepek/Csatoskarbi.zip
Na itt a metszeten ez nem nagyon látszik, de fotót nem találtam, hátha azért le tudom írni. A karbin a menetirány szerinti jobb oldalon van a 2 beállítócsavarja, az egyik az ábrán ULS jelzéső légkeringési csavar, ez egy jó nagy csavar, könnyen hozzáférhető helyen, ezzel valamennyit tudtam is finomítnai a helyzeten (jobb híján), a másik, a problémás rész az LGS jelzésű keverékállító csavar, ami egy alig fél centi átmérőjű rézcsavar, és (az ábrán ez nem látszik, egy fotón jól látszódna) egy alig nagyobb csőben van benne kb fél centi mélyen. Szóval esélyem nincs se a fűrészlapra, de még a tűreszelő is necces eszköz ide. Lényegében annyit tehetek, hogy a csavarhúzó épp befér, és tekergethetném (ha tudnám). Már mikor elkezdtem is láttam, hogy ez szinte "mission impossible" lesz, de akkor még nagy kínkeservesen óvatos áztatással, és egyéb trükkökkel (pl. a csavarhúzó pont megfelelő méretűre és fejűre köszörülésével) egy kb 1/3 fordulatnyit tudtam kifelé tekerni (szóval igazábol a csavar nincs berohadva teljesen). Ellenben onnan sehová, és ha még sokáig kínozom a maradék fejrészt is simára gyilkolom, így ezt a módszert feladtam. Szóval oda be maximum egy fúróval tudnék bejutni, az azonban elég brutális beavatkozásnak tűnik szerintem, no meg a végeredmény is kétséges. Az a gond, hogy ez a karbi eredetileg nem ezen a motoron volt - mert tapasztalatom szerint általában ezt a csavart elég egyszer beállítani, utána a levegőcsavarral már bármikor lehet finomítani a dolgon (asszem le is szokták plombázni az LGS-t, illetve láttam már úgy) - azonban ezt az egy alkalmat csak be kellene állítanom rajta :P. Szóval a kérdés tehát ezek után letisztázva: hogy a nyavajába lehet kiszedni egy erősen megkínzott fejű, alig fél centi átmérőjű rézcsavart kb fél centi mélyröl egy a csavar méretével megegyezű lyukból úgy, hogy a karburátorház ne sérüljön (bár a menet már szerintem KO a "cső" külső szakaszán, mert gondolom azért nem jön kijebb. Van egyáltalán megoldás (a karbicsere előtt)?:$

Ja, igen egy ETZ 250-röl van szó.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu