hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Joseph251 - 2007-02-13 14:49:54

Háj!
Persze én sem bazsogatásként írtam, még csak vitázni sem szeretnék, de a gyári szívotorokmérte, gyári karburátorral,egyszerűen képtelen lenne ellátni ekkora fordulatszámot benyával. Még terheletlenül, üreseben esetleg(bár ezesetben sem hiszem, hogy 8000-9000 közötti értéknél fentebb menne). A simot nem ismerem, de ts-em volt 4 évig (én rokontól vettem 20000km-el, gyári mindennel), és amíg nagyon fitt volt, meg én sem voltam csak 75km akkor sikerült nagy kínkeservesen kicsikarni belőle a gyárilag mért 105-nél egy hajszállal nagyobb sebességet. Ekkor volt a fordulat kb6800rpm, ami ha jól tudom a max fordulat. Szóval ezzel csak annyit akarok mondani, hogy ezekhez az elképesztő fordulatszámokhoz komoly tuning kell, komoly, igen jó minőségű alkatrészekkel. Az meg egy dolog, hogy a simó órában 8-10 ezer között piros. Gondolj bele, a jawa 350 km órájában meg 180 ig van beírva, és mégsem megy csak 120-szal. Sőt, a zastavám is180 -ig van beskálázva, és a fordulatszámmérőm is 10000-ig mér, mégse pörög csak 7000-re(pedig az tényleg meg van piszkálva, sőt nem is zatyó, hanem 75lovas 1,3-as ritmó szive ven).
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu