hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2007-01-25 20:55:34

Azért mert a karburátor mint olyan nem tökéletes. A nagyobb hengerürtartalom nagyobb menyiségü levegőt jelent azonos idő alatt, viszont a fúvóka az kb azonos menyiségű üzemanyagot adagol. Természetesen a gyorsabb levegőre több üzemanyagot porlaszt de nem anyival többet mint kellene, ezért is van a fúvókatű hogy ezt kompenzálják valahogy.

És ezért is van a súber, hogy a levegő áramlási sebessége kb stabil maradjon, de mivel a tolatyú álás nem a levegő sebességétől függ, ezért az adott karbi csak az adott motorral együtt működik nagyából tökéletesen. Ha jelentősen változtatod a motort, akkor a karbit is változatni kell.

Ezért van az, hogy a CV karbik általában jobbak, mert azoknál a levegő mozgatja a súbert...és ezért van hogy az injektor mégjobb mert ott nagyon precízen a levegő menyiségéhez adagolják a benyát...persze a dinamikus gázkezelésben a karbik a jobbak mert azonnal vagy akár előre is reagálnak, míg az injektornál a komputer nem biztos hogy azonnal reagál...illetve mostanában az injektorok is kezdenek egészen jók lenni, de régebbi injektoros motorok kezelhetősége nem volt olyan jó mint egy karbis motoré
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu