hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2007-01-24 12:37:19

1. levegő csavar teljesen beteker, aztán 2 fordulatra kicsavar (ha igénytelen vagy akkor ez a beállítás teljesen megfelelő szokott lenni)

2. fúvókatűt legjobban leeresztem, megyek vele egy kört, valószínüleg rángatni fog, vagy nem gyorsul és nem pörgi ki magát, akkor emelem egyel. Akkor jobb lesz. Addig emelem amig javul. Ez gyári fúvókára érdemes, mert a kisipari tű karakterisztikája szar, azzal nem lehet beállítani.

3. kicsit megemelem az alapjáratot, hogy stabilan forogjon a motor.

4. levegőcsavart becsavarom, amíg elkezd csökkenni a fordulat, akkor nagyon óvatosan tekerem ki, amitől nő a fordulat. Megjegyzem azt a csavarpozíciót amikor már nem nővekszik az alapjárat, és egy picit visszatekerem.

Ez itt kb jó szokott lenni, de érzésre azért még tekergetem.
Húzok egy hirtelen gázfröcsöt, és ha nehezen pörög fel, akkor nagyon be van tekerve a csavar, ha nehezen esik vissza a fordulat, akkor nagyon kint van. Persze hogy mi a lassu fel és lepörgés az tapasztalat alapján tudja az ember, de ha az elöbb beállítotthoz képest +-1/2 fordulatot eltekered és kipróbálod akkor meg fogod tapasztalni miről beszélek.

Ha falslevegőt kap vagy szétkopott a motor akkor elég érzéketlen erre a csavarra, illetve ha nagyon magasra van állítva az alapjárat akkor is, mivel ez a zárt súbernél beadagolt benya/levegő arányát állítja, tehát a lehető legalacsonyabb alapjáraton (ahol stabil) jobban lehet állítani.

A súbertű pozicióját (ha gyári) akkor max gázon lehet érezni. Ha kevés akkor dadogva mintha leszabályozna, ha sok akkor ugyan ez de tompán. Gyári tűvel elég könyű megtalálni a helyes értéket, de az utángyártott tűvel lehet olyan gond, hogy alacson terhelésen keveset ad, nagy terhelésen meg túl sokat, tehát vagy jól megy a motor, vagy jól kezelhető.

Én a TS-re reszeltem fúvókatűt az igényeimnek megfelelően, de ezzel elég sokat sz..tam szóval inkább egy eredeti tűt javaslok.

Ja és ha nem reagál (vagy össze vissza) az állításra akkor a szivató tömítés, levegő csavar tömítés/sérülés (vagy gagyi az utángyártott) is okozhatja nem csak a motor hibája.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu