hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-11-18 21:13:22

A kis TS is kétgyűrűs és a kis ETZ-k is kétgyűrűsek. Csak a 250-esek 3 gyűrűsek.
És képzeljétek a 300 ccm török vagy lengyel gyártmányű dugattyúk szintén kétgyűrűsek. Az úgy jó, mert úgy találták ki a mérnökök. Annyi a különbség a ddr megoldához képest, hogy a dugattyúban a stiftek a hornyok közepén vannak (mint a jawakban) és ezért a gyűrűk végei nem vastagságukban vannak beköszörülve, hanem sugárirányban van benne egy lépcső (mint a jawaknal).
Nem a gyűrűk száma a lényeg, hanem a minőségük.
A törökök koelbe gyűrűket csomagoltak a dugó mellé, amiket 2 tized mm-es hézaggal szereltem be, úgy hogy a 6 századra volt illesztve a dugattyú.
Ezeknek a gyűrűknek a gyűrűhézaga kb. 50ezer km alatt pont 5 tized mm-re növekedett, talán ha a kormot lekaparom a gyűrűk végeiről, akkor max 7 tized lehetett. A kompresszió ilyen sok km után is tökéletes volt.
Szerintem csak elba***d a dugattyúdat, ha beleesztergáltatsz még egy gyűrűhornyot.

Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu