hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


rebel56 - 2006-09-04 18:30:00

Sziasztok! Szerelőnél volt a motorom (ETZ251). A váltóval volt egy olyan gond, hogy hármas alá nem lehetett kapcsolni. Megjavította a szerelő, szerencsére semmi komoly gond nem volt, minden alkatrész állapota eszményi, egy csavar lazult ki és támasztotta ki kapcsolókart. (Elnézést a pontatlan-szakszerűtlen fogalmazásért, blokkba még nem nyúltam egyszer sem.)
Próbakör1: nem emel ki a kuplung, finomállítás után ->
Próbakör2: leesett a váltókar. :S Azt visszatettem, megszorítottam. A sebességek nehezen kapcsolhatók kicsit, időnként bennragad. Tanulva egy korábbi esetből vízszintesbe állított meleg motornál kitekertem az olajszintellenőrzőt és kiengedtem a felesleges kb. 1 dl olajat.
Próbakör3: javult a helyzet, de időnként csak másodszorra tudom áttenni mondjuk 2-esből 3-asba.

Megnéztem milyen olaj került bele: Repsol 4T 10W40 (a számra nem emlékszem pontosan, lehet 15W45 volt)
Nos, szerintem ez nem belevaló, sem a 4T, sem a viszkozitás miatt.
A kérdéseim: okozhatja-e ez a nehéz váltást? Ha igen, akkor szabad-e mennem vele még kb. 220 km-t, vagy okozhatok vele kárt? /nem szívesen mondanám le a holnap reggeli gurulást/ Ha cserélni kell milyet vegyek bele? /öreguras terheléshez, de jó fajtát/
Válaszotokat előre is köszönöm.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu