hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-06-04 16:28:13

A 150-es ETZ-be szoktak tenni 150-es TS MZ dugattyút. A dugattyú könnyebb is mint az ETZ-é, de a lényeg, hogy mivel 4mm-re alacsonyabb is, ezért a henger talpából le kell szedni 4mm-t, hogy újra kijöjjön a vezérlés. Cserébe a motor nagyobbat szív és sürít, mert az alacsonyabb dugó kisebbre nyomja össze az elősürítő teret, mint az eredeti dugó (azt hiszem ez a lényege).
Alapvetően pörgősebb, harapósabb motor lesz belőle, de az valószinű, hogy a megváltozott gázlengések miatt a karburáláson és esetleleg a kipufogón is változtani kell.

Hasonló tuning létezik a 250-esekhez is.
Ha esetleg valakinek van kedve kísérletezni ilyesmivel, akkor van egy eladó 4mm-t leültetett 250-es ETZ hengerem és hozzá egy belefúrt első túlméretes gyári TS dugattyú. Az egész kb. 1500 km-t ment, tehát nagyjából be van járatva, soha nem szorult meg, most olajban áll a polcon. Én azért vettem le, mert belekezdtem a 300-asba.

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu