hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


levendel - 2006-05-28 23:53:41

Nem, ez nem igaz, hiszen a legtöbb gyári emzés kiadványban a sportosságot, kiváló gyorsulóképességet hangoztatják, tehát elismerik az igényt is, elvileg valahogy megpróbálnak megfelelni rá a puszta funkcionalitáson túl. Megjelennek a krómozott tankbetétek, fordulatszámmérő, mint a "luxus" jegyei.
A kiadványt szerkesztő mérnökök viszont egyértelműen tudták, hogy mihez viszonyítsanak, mégis a nevüket adták a dologhoz.
Sajnálatos, hogy az egyidejű világítás és kürthasználat (ne adj isten index) viszont már egyértelműen a csupasz használhatóság feltétele, de ezt sem sikerült évtizedeken át megoldani tökéletesen.
És akkor még nem beszéltünk pl. a posta, vagy a trafógyár által is használt oldalkocsis motorokról, mint munkaeszközökről, ahol tényleg elképzelni nem tudom hogy sikerülhetett a 60w-ból menni is, meg egyidejűleg világítani.

Ezekkel a gondokkal és a kényelmesebb jövő ígéretével a fal mögött dekkoló endéká polgár ugyanúgy tisztában volt, mint ahogy mi itt a vasfüggöny mögött. Ha nem így lett volna, valószínűleg mindenki marad a helyén, ahelyett, hogy tízezrével "menekülne" Magyarországon keresztül az NSZK-ba.
Amit te írsz, az a harmincas évek szovjetúniója, vagy a mai KNDK.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu