hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Semi - 2006-05-28 10:35:46

MOTORBEÁLLÍTÁS

VEB Motorradwerk Zschopau /Vevőszolgálat/
Műhelytájékoztató kiadványa alapján:

A rossz menetteljesítmény elsődleges forrása a rossz használati mód, azaz kezelési hibák!
"A 3000-3500-as ford/perc-es fordulatszám már a LEGALSÓ tartománynak tekintendő!" Itt a motor 11 LE-vel dolgozik!
A menetteljesítmény miatt harmadik-negyedik-ötödik fokozatokban szükség van a 4700-5000-es fordulat használatára!
3000 alatt üresjárási fordulatnak nevezi, nem ad le a motor használható teljesítményt!
150-es motornál a max teljesítmény 6000-6300 ford/perc-nél van!

Amennyiben 3000-3500 ford/perc-nél használjuk a motort úgy az alsó és fölső hajtókarcsapágyak zörgése természetes következménye a SZAKSZERŰTLEN kezelésnek!
Ilyenkor 8 LE a teljesítmény és 460g tüzelőanyag fogy, ez pedig pazarlás.
(A hosszabb beszívási idő miatt van többletfogyasztás)

4200-5500-as tartomány a legjobb, ilyenkor 325g a fogyasztás és 19LE a teljesítmény!

Tüzelőanyaghiány
1. Benzincsap ellenőrzése
2. Melléklevegő ellenőrzése
-porlasztó
-szívórendszer ellenőrzése, tömítések stb

Tüzelőanyagfelesleg
-Gyertya arculat ellenőrzése, pl túlzsírosodás!
NEM ÖSSZETÉVESZTENDŐ A KOKSZOLÁSSAL! Nagyítóval kell ellenőrizni a különbséget!
-Hantompító végdarab ellenőrzése

Hibakeresés a porlasztónál
Hiba a porlasztónál: Félgáznál túlhevülés, illetve Teljes gáznál kihagyások.
1. Úszószint beállítása! Szelepkar vízszintesre állítása zárt helyzetben!
Beállítás után működés leellenőrzése, többször is!

2.Szellőztető furatok vizsgálata!

3.Hidegindító vizsgálata!

4. Ezek után jön a fúvókázás stb, (mindezeket nem részletezem....)

GYÚJTÁSÁLLÍTÁS
3.0 -0.5mm a felső holtpont előtt
0.3 +0.1 mm érintkezőtávolság a gyújtáspont előtt!
23°45' -2° forgattyúszög

"Kérjük, adja át ezt a Tájékoztatót műhelyében dolgozó munkatársainak, hogy hatékonnyá is váljon és az MZ-vevőkkel való szakmai beszélgetéseknél vitaalapul szolgálhasson."

********************
Mindezeket azért illesztettem be, mert régebben voltak viták a motor helyes használatát illetően!

Itt köszönöm meg a segítséget azon gyűjtőnek, aki rendelkezésemre bocsájtotta a dokumentumot!

ciao
Semi
http://www.mzklub.hu

u.i.: Az MZ Klub belső tagjainak a dokumentum teljes terjedelmében hozzáférhető lesz!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu