hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-05-17 09:39:05

Most nem sokan fognak egyetérteni velem, de azt gondolom, hogy amennyiben a motor már egy ideje adott (etz250) és épp a végét járja az amúgy is gyenge blokk, esetleg épp jön a nyár, és esetleg épp adott egy motoros csapat, akivel lehetne jókat túrázni, akkor ár/érték arányban elfogadható lehet egy ilyen középkategórás tuning 150-ért, amennyiben több évre tervezzük a motor megtartását.
(a különbség ott van, hogy gondtalanul motorozol át 3 nyarat, vagy csak a garázsbol kamillázod, hogy de szép idő van.)
Én vezettem ilyen motort (egy Bambi-Lojzi féle etz250-t) és bizony tényleg nagyon jól ment, egyenletesen húzott, nyomaték is volt, és a végsebessége is súrolta a 140-et. Öreg XT600-asokat és hasonlóan öreg 600-as transalpokat még vígan alázott, amíg a kanyargós út tartott.
Sajna azt a blokkot belülről soha nem lát(hat)tam, csak azt tudom, hogy nem köbcenti tuning volt, és hogy az összes fúvóka eredeti volt a karbiban.
A fogyasztása olyan 8 l körül volt csomaggal, utassal, plexivel, 110-120-szal. Egyedül rohangálva nem evett többet, mint bármelyik 250-es, de a blokkban benne volt a "lehetőség". És mellesleg közel 40ezer km-t ment bontatlan blokkal, mikor eladták.
(egy kis reklámot belecsempészve: pont mint az enyém, csak abban nincs okosság, abban köbcenti növelés van).

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu