hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Motorist - 2006-04-16 11:42:39

Heló! Most olvastam a habpatronos nitróról,erre szeretnék reagálni,remélem még aktuális. Kb 1éve én is megcsináltam ezt a 250es Etzmen. 5.ben kb4000es fordulaton mikor belőtem,a motor úgy meg ugrott mintha 2esből3asba váltanék,a fordulatszámmérő baromi goyrsan a 8000felé tartott,a kilóméteróra 140alatt kiakadt...Haver mögöttem jött Bandittel,aztmondtha h durván 150-160között mentem az ő órája szerint. 2patronnal értem el ezt. Miután kifogyott,a motor szépen visszalassult a saját tempójára. Nagyon szép,meg nagyon jó,mégha nem is pontos sebességet mértünk(az Mz órája 130felett már 5centiket leng ki,Bandit sem túl pontos) egy próbát mindenképpen megért. Összvissz10patront használtam el ilyen módon. Utána a blokk csörgött-zörgött,minden baja volt. Szétszedve kiderült,h vmi fém került a hengerbe,ami eltört 2gyűrűt,kicsipkézte a dugó peremét,meg a perselybe is belemart,a blokkban az összes tengely megforgott a csapágyakban...és mégsorolhatnám. Az én személyes véleményem,hogy az Mzt nem erre tervezték,nem szereti ha hajtják,nekem többé nem kell "nitró". :)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu