hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-03-17 19:49:57

Másként teszem fel a kérdést. Ha el akarnám adni a motoromat, szerintetek mennyit kérhetek érte ?
Nagyon kevés kmrel vettem meg, mert előző gazdája magragasztotta a dugót és úgyhagyta, de nem bontotta meg. Kétszer újítottam fel teljesen, először vétel után (2001 febr.), akkor új ddr főtengelyt, új csapágyakat, új dugót (250-est, majd 20e km-nél egy 75,5-ös 300-ast) kapott. Tavaly tavasszal 52-ezer km után lett megbontva a blokk, még egy szezont már nem akartam elmenni a főtengelyével.
Tavaly átesett a második teljes felújításon. A főtengely kapott egy Prox (made in japan, nagyon jó minőség) felujítókészletet, az összes csapágy új (FAG, TN9-esek(zajszegény bakelitkosaras)). A váltóban a 2-es kapcsolókereke lett cserélve, mert látható kopás volt rajta, biztos ami biztos. A bal oldali főtengelyszimmering alá egy 1 mm-es alu tárcsa került, így a szimering új felületen fut. Az összes szimering viton minőség, kibírják a főtengely élettartamát. Fúrva lett, egy 76 mm-es lengyel dugattyút kapott, török gyűrűkkel és csapszeggel. Így még egy túlmeretre (76,5) van lehetőség. Kapott új török kuplunglamellákat, a gyáriak 54ezernél, a bejáratás alatt csúsztak meg előszőr. A motorja kifejezetten nyomatékosra sikerült, ez végsebesség növekedést nem jelent (120-125 km/h), de gyorsulást igen, és természetesen még teljes túra terheléssel, kétszeméllyel is kényelmesen használható az 5-ik (19-es fogaskerékkel persze).,Eddig kb. 8ezer km van benne, tökéletesen be van járatva, soha nem szorult meg.
A vázban törés vagy görbület nincs, soha nem estem vele. A blokkot 10mm-es lemezek tartják, eddig nem is fordult ki a helyéről. Az első és hátsó telók karban vannak tartva, rendesen csillapítanak, oljafolyás nincs. A hátsó telók rugói erősebbek az utcai változatnál, 200kg feletti terhelés esetén is marad rugóút. Elöl egy 90%-os, 18x3,50-es Heidenau K64, hátul egy 70%-os 18x4,10-es Heidenau K36 gumi.
Első tárcsafék cserélve, 5mm vastag. A hátsó lánc egy erősített kivitelű DID, kb. 25-ezret futott, egyszer már után kellett állítani, de ezt egy szezont még kibírja. Az akksi egy 10 hónapos 12 Ah-s Varta, télen is rendszeresen töltve. A motorban gyári elektronikus gyújtás van. Amikor megvettem, a motor minden létező alkatrésze (a váz és a felnik is) homokfújással tisztítva, alapozva és festve lettek (kétkomponenső impa, RAL6003), új küllőket is akkor kapott. A mostani állapot már amolyan patinás, de újrafesteni még bőven nem érdemes.

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu