hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Joseph251 - 2006-02-20 15:59:53

Háj levendel!
Nem a szemlélők számára akarom, hogy egyedibb legyen, hanem saját részre...amúgy meg, ha v.ki látott már pumpa nélküli etz-t,akkor egy pillanat alatt levágaja, a különbséget.:) Látványra amúgy sem egy átlagos...
Azért írtam a blokkszéthúzást, mert a főtengelyemben 39000km van, és ha jól sejtem nem túl sok lehet neki hátra(szerintem max vagy 10000km). Namármost, ha én ennek a kopott rendszernek adok még egy pár plusz pacit, akkor a kb 2000-3000km, és vége a hajtókarnak, a főtengelycsapágynak stb. Legalábbis nagyfater skodája így járt(újra lett hüvelyezve, viszont a főtengely maradt a régi. Na kb fél év alatt szarrá is mentek a hajtókarcsapágyak).
A legfőbb ok ami miatt szerintem nekem soha sem lesz membrán a vasban az, hogy Debrecenben senkire sem merném rábízni, hogy csinálja meg. Itt többnyire még a rutin javítási műveleteket is simán elcseszik.:( Sőt, szerintem nem is vállalná senki.
Ja, a dugófurkálás...de ha meg kifúrom a szemközti oldalon, akkor tovább tart a kipufogás is,ami - szerintem - azzal jár, hogy a kipuffgázzal együt jó sok benya is távozik. Tehát így a membrán okozta teljesítménynövekmény a kipufogón távozik, elégetetlenül:)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu