hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Joseph251 - 2006-02-05 20:12:50

Háj tams9!
A legkevésbé sem üzemszerű, hogy folyamatosan fog a féked. Nekem is volt ilyen jellegű gondom a mocimmal is, meg a kocsimmal is(az autonál olyan durva volt a helyzet, hogy alig bírt szegény elindúlni).
A megoldást az jelent, hogy szétszeded a féktércsa melletti(lenti)fékmunkahengert, és kicseréled benne a tömítőgyűrűt, valamint megnézed, hogy a dugattyú kopása, avagy "csak" a berohadása okozta a szorulást.(ugyanis a dogattyú szorulása okozza, hogy a féked folyamatosan fog) Hogyha berohadt, tehát a felületén mindenféle nem oda való szennyeződésk vannak, akkor ezt vmilyen szerves oldószerrel, pl:blokklemosó, gázolaj,stb. beáztetott tiszta ronggyal le kell dörzsölni. Hogyha nem kopott a dugattyú, akkor a tömítőgyűrű és a porvédőgyűrű cserje után vissza lehet tenni a helyére. Mielőtt visszaszerelnéd a helyére a fékmunkahengert, érdemes meggyőződni arról, hogy a dugó könnyen jár e. Ha igen, akkor nincs más hátra, mint visszarakni a féket a helyére, felönteni olajjal, és lelégteleníteni.
Ha ezután is fog, akkor nem ez volt a baja:-))) (de több mint v.színű, hogy ez a gond, legalább is nekem bevált a kocsinál is, meg a mocinál is)
Jó szerelést!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu