hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-01-29 12:31:26

Hi Semi !
Túramotoros vagyok 100ezernél több km-rel a hátam mögött. 2 személlyel és sok csomaggal megjártam rengeteg jó és rossz minőségű kanyargós utat egyaránt, tehát a motoromat rendesen kiismertem. Csapatban akár egy héten át együtt motorozik velem sok japán enduró- és túragép (de sokuk 3-4 éve még pancsin MZ-n vagy tényleg nagyon öreg japánon ült, úgyhogy nincs morgás). Így aztán eddig is mindent megtettem, hogy az MZ-ből kihozzam amit lehet, és úgy érzem eddig nem tartottam fel egyikőjüket sem, sőt nagyon jólestek tőlük az elismerő szavak.
De versenypályán SOHA nem mentem, egyszerűen nem vonzottak a számomra mesteséges körülmények, a köridő javítása, a kerítés övezte aszfalt (pedig sok ismerősöm hívott a nyílt napokra). Abban is biztos vagyok, hogy aki kellő rutint szerzett a pályamotorozás alatt, az ideáis közúti körülmények között nagyobb átlagsebességet képes elérni ugyanazzal a motorral, mint utcai partnere. DE. Amiben még biztos vagyok, hogy a sóderágy és korlát nélküli szakadék között hatalmas a különbség. Az egyikből van visszaút, a másikból nincs. Mindig is azt vallotam, hogyha egyszer úgy motoroznék, hogy minimális félelemérzet sincs már már bennem, nem ülnék fel többé.
A fentiek fényében remélem lejön: csak arra akartam rávilágítani, hogy a flakon oldalán a viszkozitási szám nem fog megvédeni. Ha a teló nem csillapít, ha hintázik, ha nem egyformán kanyarodik, ha pattog és emiatt a levegőben megáll az első kerék egy leheletfinom fékezéstől, mindez kanyarban ... Ezekből mind baj lehet. A legtöbbet már magamon tapasztaltam. Úgyhogy mindig figyeljük meg hogyan viselkedik a gép és bátran korrigáljunk, amíg jó nem lesz, akkor is ha az az olaj esetleg "nem oda való".
Tudom, hogy a stílusom írásban nem mindig szalonképes, akiket személyesen ismerek, azoktól tudom, hogy írásban durvább benyomást keltek, mint a valóság.

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu