hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2005-12-26 12:07:30

sub-ee.
Ha tényleg hosszú távra és/vagy nagy terhelésre tervezel, akkor én a prox-ot javasolnám (made in japan). A prox szett-ben a hajtókar, az alsó görgősor, az alsó csap, két oldalra a futógyűrűk és a felső tűgörgő is benne van. Én ilyet raktam be tavaly tavasszal, amikor az echte ddr-t 52k után nem akartam még egy szezont használni. Én a Szikszaihoz vittem el főtengelyt, és néhány nap múlva hoztam el a felújítottat századra centírozva. Emlékbe persze megkaptam a régi hajtókart, görgősort, csapot és a futógyűrűket. Nem volt olcsó: az egész mutatvány 40.800.- (ebből a szett 37.500.-) pénz.
Én azt gondolom, ha újabb 60ezer km-en keresztül nem kell széthúznom a blokkot, akkor bőven megérte az árát (ebből 8ezer már letelt).
Hozzá kell tennem még néhány dolgot:
- a főtengely felújításával egybekötve, minden át lett nézve, ami csak a blokk széthúzásakor javítható: az összes csapágy cserélve, a váltó is rendesen át lett nézve (a kicsit is kopott kerekek szintén cserélve lettek új ddr-re, utángyártott cucc a váltóban szóba sem jöhetett)
- nekem egy 76,00-os (295 ccm) dugó dolgozik a főtengely fölött
- a sürítési arány olyan 11,5-12 lehet
- a motor tartósan 2 személlyel, sok csomaggal és túraplexivel megy
- gyakori a tartós 5-5,5k fordulat (5.-ben :)
Nálam ez indokolta meg az árat, hogy a ne a hajtókar legyen a leggynegébb láncszem.
felső csapszeget meg veszel a dugattyúhoz.

A koyo-ról nem tudok érdemben nyilatkozni.
Amit én tudok, hogy már kb. 4-5 évvel ezelőtt is forgalmaztak Mo.-on "yoko" néven hajtókar felújító készletet (made in taivan), ebből még nekem is van egy origi a polcon, azt 5k-ért odaadom (az élettartamát csak tippelni tudom: több cimborám is berakta anno. Aki a fogyasztáscsökkentés miatt elvette a benzint, és az arol2T-t is csak találomra keverte, annak 12ezer km után már csúnyán kopogott (szét is szedtük).Aki bekarburálta rendesen, és egy magasabb teljesítményszintű 2T olajat kevert 1:40-re, annak 20ezer km-nél még nem volt hallható hangja.
Kb. 2 éve lehet kapni Koyo néven (szintén made in taivan) komplett 250-es főtengelyt. Ennek a minőségéről jobbat mondanak mint a kezdeti yokoról, bár szerintem itt is az olaj mennyisége és minősége a döntő. Mi tavaly 22k huf-ért vettünk egyet FutárPetinél. Ez is itt áll nálam a polcon, mindössze 30km-t ment, mert lepörgött róla a kupplung, és teljesen tönkretette a kúpot. Ebből ugye megint a hajtókar szett az értékes, csak át kell préselni a ddr sonkákba. Ha esetleg ez érdekel akkor 7k.
Én ilyen lehetőségekről tudok.
Ha érdekel bővebben akkor tuodk fényképeket küldeni mindegyik verzióról.

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu