hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Péter mz - 2005-12-08 22:06:33

Heló.Ma az iskolában az órák alatt kigondoltam és én is ilyen célszerszámot gyártottam a délután során.3mm vastag anyagból kivágtan egy négyzet alakot.Megmértem hogy a lamellák között levő lemeznek mekkora legnagyobba átmérője a hat füllel.Kivágtam ezt a nagyságu lemezt majd ahol a hat fül van ott mindegyik között kiflexeztem a helyet hogy amikor majd felteszem ennek a szerszámnak a révén a kulső elforgó kuplung is megálljon.Belul körbefurkáltam és egy helyen hetettem a vasfürést és körbe mentem minden furatot elválasztón igy ki jött a közepe.Ezután körbe reszeltem belül szépen.Mikor ez is megvolt rátettem a Lemezt(ami a lamellák közt van)És bejelöltem minden apro rovátkát.Azokat a rovátkákat mind ugy reszeltem ki mint ahogy a lemezen kinézett.Volt vele munka.Jól sikerült az egész.Majd amikor rátettem elöször a fötengely akartam megfogni hogy megálljon a kuplung de inkább a föt.be a csavar lazult meg.Nem gond,azt is meg kellett volna vhogy lazitani.Ezért erre amit csináltam hegesztettem két kart ott jöttek ki ahol a kuplungon volt az a 6 lyuk.(Két helyen) Ketten csináltuk de a racsnis kulcsot nem is használtam hanem azt a direktbe karossat.De még ezt is elgörbittettük úgy meg volt húzódva az anya.(Egyszer már megugrasztottam egy erős racsnit gondoltam nem is próbálkozok azzal.)A görbult hajtóvasat ezután ellentétes irányba forditottuk hogy visszagörbüljön és végre ekkor meglazult.Lehuztam a belső rész a kuplungnak és azt vettem észre hogy amit lehuztam nem voltak meg belul a a rovátkái hanem a tengelyen levők között voltak letörve.Hát rájöttem ezért volt annyira meghuzódva ennyire a kuplung mert valamikor csuszott.Alattam nem csuszott meg mert megpróbáltam egykerékre tenni de én nem tudok egykerekezni ezért csak olyan 50cm re emeltettemmeg az elejét.Szerencsére van ilyen kuplung részem.A főtengelynek is csináltam lehuzót ugyhogy az is lejött.(3/4Colos vizcsö szűkitőjéböl.A3/4es fele pont jo volt a fogaskerékre a másik vége fél colos volt ott lakitottam egy kicsit másra ezt nem irom hogyanMár nem azért mert barmolás volt csak sztem nem értenétek meg ahogy leirnám mert saját gyártásu és ha nem látni ugy nehéz kitalálni hogy is néz ki.Amugy amiröl irtam hogy meggörbültek nem voltak nagyon ,éppen csak picit de ezeket visszagörbitettem.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu