hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2005-12-04 17:21:43

folyt.
erre a központosításra pedig azért van szükség, mert a robbanótérnek és persze a gyertyának központosnak kell lenni a hengerfurattal, különben a robbanás nem a dugattyú közepét terheli és akkor csúnya csilingelő hangja lesz a motornak, és az élettartamának sem tesz jót.

Amit még tenned kell, hogy igazán jó legyen:
- a fúrás után a henger ablakainak élét kis reszelővel vagy bowdenköszörűvel "le kell törni", hogy a gyűrűk ne akadjanak bele.
- a jelentősen megnövekedett átmérő miatt a felömlők "elcsúszhatnak" a hengerfalon, a vezérlést megfelelő vastagságú hengertalptömítéssel kell korrigálni (nekem pl. 1,5 mm klingerit kellett).
- Magát a hengerfejet igazából majd csak akkor ajánlatos kialakítani, amikor a vezérlés már az előbb leírt módon be van állítva, mert akkor derül majd ki, hogy felső holtponton a dugattyú mennyit lóg ki a hengerből. A sűrités pedig végső soron a hengerfej emelésével/süllyesztésével és persze az alakjával állítható be.
- És végül a főfúvókát meg kell növelni a megnövekedett lökettérfogat miatt, különben még 6 százados illesztés mellett is meg fog ragadni a túlmelegedés miatt. "régi" karburátorban a 135-ös helyett 140-es, a "pattintósban" 130-as helyett 135-öst érdemes használni.
- Új (lehetőleg "mz motor siklet" feliratú török) lékszűrő kötelező, kapjon rendesen levegőt, mert a 250-es szívórendszere épp elég neki.
-A gyújtás maradhat 2,50-3,00 között.

A végeredmény egy néhány lóerővel viszont jelentős newtonméterrel gazdagodott, lényegesen kisebb fordulaton is használható, sok csomaggal-két személlyel-óriás túraplexivel bátran terhelhető, etz-s viszonylatban egész "emelkedőbarát" motor lesz.

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu