hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


tesho - 2003-12-17 20:14:08

Szabolcs!

Nekem is ETZ-150 van,a véleményem a következő:
Az én gyári könyvem 6 dl olajat ír elő,elméletileg ha semmi olaj nem volt a blokkban,akkor a csavar furatánál meg kell jelennie,de
-"a motor leállítását követően 10-15 perc elteltével végezzük az ellenőrzést,ez alatt az olaj lefolyik a ház faláról és így a tényleges mennyiségre kapunk adatot"

Tapasztalatom szerint,hiába van benne az előírt mennyiségű olaj,ha minél jobban hajtod a motort,annál több olajat fog kinyomni a szellőzőfuraton (az olaj ugye melegszik,tágul,habosodik, "mozog"..)

Én a következő megoldást 5löttem ki:levágtam a blokk tetején lévő szellőzőt elzáró gumiqpak tetejét (kb 1 centit). Vettem kb 25-30 centis benzincsövet,amit éppen bele lehet felülről szorítani a gumidugóba!
A csövet felvezettem a tank alá és odaszixallagoztam a seb.mérő spiráljához!
Azóta tökéltesen működik,nem folyik ki 1 csepp sem,a csövön megfelelően szellőzik!
A szoctúrán meg is mutattam, Czövi 250-es blokkján hasonló megoldás volt.
Végül nem elhanyagolható,hogy a cső szükség esetén a fék légtelenítéséhez is tökéletesen használható!:)

byee
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu