hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


steelheart6 - 2005-08-12 17:48:38

Na, látom elég nagy má itt a homály, hogy mi a De Luxe és a Standard között a különbség.

A De Luxe (legyen az 125-ös 150-es vagy 250-es TS), mindig krómbetétes tankkal készült, fordulatszámmérő és sebességmérő is volt rajta, és alacsony, illetve magas kormánnyal került fogalomba. A Standardon csak km-óra volt, ezt a lámpába építették, és sima, festett tankja volt. Ezt is lehetett magas és alacsony kormánnyal kapni.
Az ES 250/2-t nem szabad összetéveszteni az ETS-el, az ES 250/2-t ismerik a legtöbben a 250-es Trophykból, ez már a "szögletes verzió", a galériában van róla kép Hippy név alatt, az ES 250/1 az még a régi gömbölyű Trophy volt. A /1, ill. /2 jelzéseknek nincs közük a kivitelhez (értsd De Luxe vagy Standard).
A Púpostankos teleszkópvillás az az ETS 250, ilyet Bambinál láthattok...

És télleg lehet benne valami, hogy a régiek jobban mennek, nekem TS 250/1 De Luxe-m van, már hetvennél felrakhatom ötödikbe, mert innen már gyorsul, de akár 110ig is ki lehet huzatni 4-be. Sokaktól hallottam már, hogy a 250-es ETZ 90-nél 5-be kapcsolva csak lassul vagy erőlködik...

Üdv!
Ádi
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu