hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Andrej - 2005-06-23 22:58:47

Na sziasztok!

Megvan as hiba oka: leszedtem a hengerfejet, és látható, hogy a dugó egy pár cm-es íven beleér a hengerfejbe, az adja a csörgő hangot. Szerencsére minimális a kopás, így szntem a henger meg dugó is ok. A henger pasztával van fenn, így jött ki a vezérlés. (Peti74) Ott csesztem el, hogy nem mértem meg a rést. Csakhogy!!! A dugó palástja nem párhuzamos a hengerpersely tetejével, így a sima hengerfejjel sem, azaz keresztben áll kissé. Namármost ez a főtengely derékszögelésének hibája? Bambi azt mondta, hogy a főtengely teljesen fasza, nyugodtan futhat tovább. Yoko főtengely van benne. Szumma szummárum szerintem a ludas a magyar dugó, mert korábban ilyen problémám nem volt, noha addig szilárd hengertalptömítés is volt.


Namármost Peti az a kérdésem, hogy az, hogy a dugó ilyen módon kissé keresztben áll, az a későbbiekben hosszú távon jelenthet-e komoly hátrányt, esetleg az alkatrészek élettartamának lerövidülését? Mert már nem akarom leszedni, ha egyszer rendesen összeraktam.
Gyertyakép jó. így karbi rendben viszonylag. Dugótető, hengerfej enyhén kormos. Ablakok gyárilag le voltak törve.
Gyújtást beállítottuk.

Honnan is indult el az egész projekt ? - Jó kérdés.
Onnan indult, hogy a 25ös TZ nem ment csak negyedikben 90et, ötödikben meg csá volt. Onnan jött a 6 baros kompresszi. Onnan a fúrás, onnan meg megint a 6 baros kompresszió. Elegem lett, így 150esre magam összeraktam, és most vagyunk itt. Teljesítményét tekintve most sokkal jobb, rendesen megy ötödikben, hideg/meleg állapot között nincs az a hatalmas "híd" mint régen volt. Még csak alig 200km van benne, így nem húzom neki nagyon. (max 4000-4500)

Holnap reggel veszek egy hengerfejtömítést, beleteszem, kipróbálom, így biztos jó lesz.
Ja meg még annyi a baja, hogy ha kettesből teszem üresbe, akkor nem gyuillad ki a lámpa, ellenben ha egyesből, akkor igen. Ez mitől van?

Köszönöm a válaszokat!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu