hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Andrej - 2005-06-17 20:50:32

takacs!

Jelen ismereteim szerint magyar dugóból (legalább) kétféle van. Namármost: amit először vettem, az noname, doboz nélküli volt. Méret sem volt rá nyomva, csak egy nyíl "on" felirattal. Ennek sima, fényes felülete van. Na ezt kerülje mindenki el! A másik általam ismert típus a Berta, ami dobozos, számmal is el van látva, a felülete meg nem tükörsima. Ebbe megfelelően belemegy a csapszeg. Meg is vettem, nem tudtam mit kitalálni a másikra. Esztergálja a hóhér. Ha kell, odaadom valakinek. Na, utána meg röhögtem egy baromi nagyot, amint belenéztem az újba. Tudod, az oldalsó gyűrűbiztosító mögött kiöntenek még egy dudort, hogy nehogy elmozduljon, kiessen stb. Nézek bele: a dudor megvan, csak épp a MÁSIK OLDALON!!! Ahol viszont a kis csap van, ott nincs dudor, így a vége kilátszik belülről a dugóban. Namármost olvastam egy szocitárs leírását, hogy hasonló dolog tréfálta már meg, mert a kis csap kiszakadt, oszt beszabályozta a hengert több mm mélyen. (kuka) Erről ennyit. Ja, alapvetően nincs sok jó tapasztalat a magyar dugókkal. Peti korábban írta, hogy nem igazán van ötvözve (ezért is világos a színe), nagyobb a hőtágulása a kelleténél (könnyen szorul), meg baromi könnyen elkenődik. (tapasztalat)

Azért nem ennyire vészes a helyzet. Haverom kis TSe olyan simán odaver nekem bármikor, mint a pinty, holott abban is magyar dugó van. Az enyém elég harmatosan régen is most is. Holnap rakom össze a mocit 150esre oszt meglátom.

A 125ösök nincsenek ennyire szar helyzetben, mert asszem a Futárnál lehet kapni német dugót bele.

Összességében nézd meg amit veszel, mert egyedi szarságok is könnyen beüthetnek!

Árix!

Nem biztos, de valószínű, hogy a kihajtásnál folyik. Azért mielőtt szétszednéd, csekkold, hogy nem a hátsó teló ereszt-e, mert régen megviccelt engem is.
Szal. Nem akarok doktorit írni, de Peti és a többi guru régebben már kitanított ebben a témában, így a legjobbhoz fordultál. :)
Szal, ha jól tudom kisTZd van. Így kicsit árnyaltabb a helyzet.
Vedd le a deklit, oszt ha csupa mocsok, olaj... az egész kihajtás, akkor onnan folyik. Ha meg a főtengelyszimmeringtől folyna, akkor nem jutna át a hajtáshoz, így azt kizárhatjuk.

Megoldás

1. Leszeded a lánckereket.
2. A négy csavar oldásával leszeded a szimmeringházat. A hézagoló tárcsákra figyelj, ne vesszenek el. Szimmeringből 25x35x7est vegyél oszt cseréld ki.
3. Minden alkatrészt, moss le bő benzinnel, hogy később tapadjon. Az egész tengelycsonkot is mosd le egész a csapágyig! A perselyt is húzd le, azt is mosd el!
4. Pasztával rakd fel a házat, az alátétekre figyel, csavarhúzóval igazítsd a helyükre, mert mindig lefittyennek.
5. A szimmeringházzal együtt tedd fel a perselyt is a helyére.
6.!!! Márkás pasztával nyomd ki a bordástengely bordáit a perselyen belül egyenként az összeset! Jól tömködd tele. Ezután kenj egy csíkot körbe vagy a persely felfekvő felületére, vagy a lánckerék belső átmérőjére.!!!
7. Rakd fel a lánckereket.

Ezzel féligmeddig készen vagy, csakhogy jelentős mennyiségű trutyi folyt nekem régen a kuplungkinyomó rúdnál. (olajmennyiségre figyelni!)
Ezt szimmeringgel lehet megoldani véglegesen. A méret 4x16x6. A ház 13,9, így le kell szedned a szimmeringből. Ezt tűreszelővel csináld óvatosan, folyamatosan próbálgatva. Ha fémházas a szimmering (nekem olyan), akkor fémházig reszeld le és szigetelőszalaggal bővítsd megfelelő átmérőre. Ezután verd be a kihajtótengely végébe, és felejtsd el a problémát!

Ha valamit nem értenél, akkor írd mailben, nem kell ezzel teletölteni a fórumot. De csak ha nekiálltál, akkor!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu