hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2005-06-12 18:14:27

Szia Andrej !
"..a dugó alacsonyabb fordulaton visszanyom valamennyi friss keveréket a szívócsőbe. Magam is gondolkodtam ezen, esetleg magasabb talptömítéssel ki lehet valamelyest köszöbölni.."
Ne is gondolkodj ilyesmin, ha a talptömítést "csak úgy" megvastagítod, annak egyenes következménye, hogy megy a vezérlés a pi***ba. (a vezérés alatt azt értem, hogy a holtpontok előtt illetve után hány mm-rel nyitnak és zárnak a megfelelő ablakok).
Nem tudom ,hol tart most a blokkod, de azt javaslom, amikor feltetted a dugót a hajtókarra és gyűrűk nélkül rápróbálod a hengert, akkor a talptömítést pont olyan vastagra válaszd, hogy alsó holtponton a dugó teteje éppen egymagasságban legyen a felömlő ablakok aljával. Se lentebb, se fentebb. Ha ezt a feltételt olyan talptömítés elégíti ki, amire nem is számítottál (akár 1,5 mm akár az, hogy nem is kell szilárd talptömítés csak paszta) az nem baj. A lényeg a vezérlés. Akkor lesz olyan, ahogy a gyárban kitalálták, ha teljesül a leírt feltétel (persze maga a henger se legyen hibás, de konkrétan erre Te már úgyis jobban figyelsz).

Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu