hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Andrej - 2005-06-09 20:28:26

Csaner!

A
http://www.ostmotorrad.de/mz/etz/etz150e/etz125e.html
címen (remélem sikerült a link) kisTZre robbantott ábrát, illetve ezen kívül a honlapon elérhetsz sokminden egyéb hasznos infót. A Szakirodalom menüből le lehet tölteni kicsire üzemeltetési útmutatót, nagyra meg szerelési kézikönyvet is. Dugóról olvasd le a számot, onnan lehet tudni egyszerűen volt-e fúrva. 55,97 alapméret, félmilliméterenként a túlméretek, de biztos volt már fúrva, gyakorlatilag nincs olyan motor, ami ne lett volna, legfeljebb cserehenger lehet alapméretes. (mint nálam)

Lala!

Szerintem és sokak szerint is az a kipuff nem ér sokat, legfeljebb hangosabb lesz. Az ilyet semmire sem tervezték. Én ha most tehetném, nem dobtam volna ki a gyári ütött kopott kipuffomat, simán kiégettem volna és annál jobb nincs.

Árix!

Én legeslegelőször méretnék egy kompressziót, mert ahhoz nem kell semmit szétszedni, de sokmindent meg lehet előzni vele. Nekem azzal van bajom, ha lemegyek hídba, akkor is 6 bar a kompresszió a mocimban. Jövő héten rakom össze új 150es hengerrel, német dugóval, oszt remélem megjavul.
Amúgy 125ös sehogy sem szereti az emelkedőt, nekem 6 baros kompresszióval ugyanezek a tüneteim mint neked meg M.Imrének.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu