hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Andrej - 2005-04-16 02:10:32

Sziasztok! A következő problémám van már régóta. (ETZ-125) A keverékem baromi benzindús, bármit csinálok. (anno 8 liter százon) A benzinszint a kis perem teteje fölött volt akkor, azután pont ott, most alatta van picivel. Eredetileg 115ös fúvóka volt benne, most 90es.
Még mindig dús. A gyertya tök fekete, a kipuff meg baromi olajos, meg füstölt mint egy gyárkémény, az egész moci hátulját beteríti az olajos trutyi. Ezután a legmélyebbre állítottam a tűt. Ekkor a füstölés csökkent, a gyertyakép elmozdult kicsit a barnás irányába, a de a motor továbbra sem megy rendesen. Viszont valamiért nehezebben indul be. A fogyasztást azóta nem figyeltem. Pedig a tűnek ha jól tudom, semmi köze az indításhoz. A fenti beállítások egyikével sem sikerült gyakorlatilag semmilyen pozitív változást elérnem. De nem is romlott jelentősen. Még az alapjárat sem változott egyiknél sem. A motor hidegen tol mint atom, de 5.ben 80nál akkor sem megy többet. 10-15 km után, teljesen lelassul, lomha lesz, nem pörög fel csak lassan, a maradék
erejét is elveszti. 5.be hiába kapcsolom, mert lejtő/hátszél nélkül lelassul. Negyedikben kb 90ig elmegy, de akkor majd szétesik. Elindulni is alig lehet vele. Egyesek szerint elkopott a tű, és/vagy a tűtartó. Sajnos eddig nem tudtam eredetit beszerezni, mint amilyen van benne. Ja, még valami. Az szabályos, hogy hidegen szivató nélkül 3500 alapjárat,
melegen, meg ahogy be van állítva stabilan 1300 körüli. Az nem baj, hogy ekkora a különbség?

Lehet, hogy nem a karbi a hiba hanem a gyújtás vagy a kompresszió? Egyiket sem néztem, mind olyan mint mikor megvettem a mocit.

Ja, és még valami. Már 3/4ed liter olajat beleöntöttem a fél liter helyett a hajtóműbe, de a
nívónyíláson csak nem jelenik meg. Minden töltés után jól megjáratom és csak akkor nézem meg.
A felső dugó ki van húzva. Ez miért lehet?

Előre is köszi mindenkinek a segítséget!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu