hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Andrej - 2005-04-07 20:05:51

A karburátortémához szólnék hozzá. Először is szerintem tök
mindegy a benzinszint/beállítás tekintetében, hogy milyen állapotban van a tömítés (leszámítva, hogy megvan-e)
valamint, hogy mennyire tépted meg a csavarokat. Ezeket együttvéve nem lehet talán fél mm difi sem.
Amondó vagyok, hogy a karbi beállítása nem a szűken vett gyári értékek beállítását jelenti.
Az évek aligha múltak el változatlanul a motor felett, így nyilván utólag más értékek is helyesek lehetnek, ha nem helyesebbek.
Szerintem lehet a 14+-1es benzinszint nyerő, de az úszó tolómérővel/colstokkal való méregetése nem annyira. Ugyanis sokkal inkább
hunyó a dologban a tűszelep, ami szívesen kopik, így változtatva a zárás helyzetét.
Nem feledve a tényt, hogy hiába fordítod fel a karbit, üzemi körülmények között (értsd összeszerelve) úgyis korábban zár a szelep
mint a véghelyzet. Szerintem pont a kopás miatt változhat bizonyos határon belül a zárás, így javaslom a következő módszert.
Karbi le, úszóház le, csavarok félrerak.Utána karbi fel de nem becsavarva az úszóház, csak kézzel rányomva. Benzincsap rádug, megnyit.
Vár egy percet. 125ösnél biztosan tudom, hogy le lehet emelni az úszóházat a benzin
kilötyögtetése nélkül. Csekk. Ha a peremtől +-1 mm-re van, szerintem az jó lehet kiindulásnak.
A továbbiakban a gyertyaképet javaslom vizsgálni, meg a tűt állítgatni, és csak utoljára állítani újra a benzinszinten.
Azért írok feltételes módban, mert ugyan én összeraktam épp most az enyémet és a kis perem alá állítottam a szintet kb 1 mm-rel, de még teleszkópot kell vennem, és addig nem tudom kipróbálni bevált-e.
Ha kész, megosztom veletek a tapasztalataimat. Nálam pl hunyó a túl nagy főfúvóka és valszeg a kopott tű. Na ezekből eredetit
elég nehéz újítani, így marad a kisérletezés. Szóval azt mondom, hogy a karbit a motorhoz állítsuk elsősorban sok próbával és ne ragadjunk le
a gyári beállítások visszaállításánál.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu