hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Öregapó - 2005-04-07 11:05:58

Nekem ETZm volt, de gondolom a karburátorok gyártási minősége hasonló az összes MZnél.Még véletlenül se zárt kétszer ugyanazon a szinten, és a legjobb beállítás se a gyári elő írtnál volt...Én úgy csináltam, hogy először beállítottam a gyári szintet. Ehhez az ovatosan levett karbi aljában mértem a benzin magasságát. A tömítések közötti különbség nem zavart, mert nem jelent többet fél miléméternél.. Utána beállítottam az alapjáratot, és elindultam. Ha alapjáraton volt rosszabb a helyzet, növeltem a benzin szintet, ha magassabb fordulaton, akkor a tűt állítottam. Ilyenkor persze mindig utánna állítottam az alapjáratnak.Ezután már csak két dolgot figyeleltem meg, a gyertya állapotát, és a fordulatszám viselkedését.Ha gyertya túl olajos, akkor sok a benya, ha túl égett, akkor kevés. De az utóbbihoz több kilóméter kel.Azt tapasztaltam, ha kevés a benzin, nehezen nő a fordulat, de lassan magától is emelkedik időnként, és csak lassan esik vissza.Ez a beállítási folyamat kissé idő igényes, de nekem többször sikerült így egész optimálisra belőni a mocit. Rászorul az ember az ilyesmire, mert gyári új cuccot nem nagyon lehet kapni, az utángyártottak tűrése pedig elég pocsék.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu