hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2005-03-20 01:30:03

ETZ 125->150. A Bing karbit sajnos nem ismerem, lehet hogy abból tényleg csak egyféle van a "kistézé" kategóriában.
Ami viszont biztos, hogy a NDK külön karbiöntvényt csinált a 125 ccm-hez és a 150-hez és ezek igazából csak a torokátmérőben különböznek (22 és 24 mm). Az öntvényből ki is van öntve a felirat, 22-N2 a 125-ösé és 24-N2 a 150-é.
Ha felfuratod 150-re, de marad a 22-es karbi, akkor szerintem hagyd a főfóúvókát 115-ön elsőként és figyeld, hogy szegény-e a keverék. Szerintem a 150-esnek leginkább azért van 120-as főfúvókája 115 helyett, mert a torokátmérő nagyobb, így a vákum kisebb a torokban, és teljes terhelésen csak nagyobb lyukon jön ugyanannyi benya, hogy meglegyen az az 1:16-os keverék.
Abból indulok ki, hogy egyszer 250-es Jawara (26 mm-es torokátmérő, 92-es főfúvóka) feltettünk egy 250-es ETZ karbit (30 mm-es torokátmérő, 135-ös főfúvóka) és nagyon szépen ment vele, nem kapott se sokat, se keveset. Még a tű és az úszószint is maradt az ETZ bállításoknál.
Végülis a torokátmérőnek kell arányban maradnia a főfúvóka átmérőjével. Vagy tévedek?

Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu