hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


mzoli - 2005-03-17 08:34:50

Sziasztok!
Pár kérdésre szeretnék választ kapni nálam tapasztaltabbaktól. Hibajelenség (250-es ETZ): terhelés nélkül járó motorból kopogó hang hallatszik. Mikor haladok vele, már nem hallom, és bemelegedve is mintha halkabbá válna. Többen mondták már, de erősítsétek meg, nagy esélye van, hogy csak a dugattyúcsapszeg és a tűgörgő adta meg magát.
Ha ezeket akarom kicserélni, ki kell venni a blokkot a vázból, vagy ha leveszem a tankot, elég hely lesz már a henger lehúzásához? Milyen méretű tűgörgős csapágy kell bele? A szerelési kézikönyvben csak egy robbantott ábra mellől sikerült méretet leolvasnom, de nem vagyok biztos benne: KK18X22X24 F. A végén az F betű mit jelent? Még nem voltam boltban, de egy szerelő azt mondta, felejtsem el, hogy több tűrésben létezik csapszeg, egy fajta utángyártott van és kész. Ez komoly? Bár lassan már semmin nem csodálkozom utángyártott cuccok tekintetében. A motor elég gyári állapotban van, ha hinni lehet a km órának, csak 24 ekm van benne. Gyűrűket is cseréljem, ha már lehúztam a hengert?
Előre is köszi a válaszokat!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu