hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2020-10-16 14:40:28

Ez a kinek mi a jó is elég relatív, mentem már MZ-vel, ami 3000 alatt nem ment, alapjáraton világítás bekapcsolására leállt és ráadásul nem lehetett normálisan egyenletes tempót menni vele úgy rángatott. És a gazdája szerint tök jó volt beállítva.

Én egyébként azt feltételeztem, hogy be volt már egyszer állítva az a pwk a gyári légszűrővel és ezután akarod lecserélni direktszűrőre.
Ha a /dúsabb keverékre lesz szüksége a motornak/ alatt azt érted, hogy nagyobb fúvóka kell bele az azonos keverék előállításához, akkor talán ez a valószínűbb. De ez nagyon sok összetevős, tehát ez sem biztos. Az sem biztos, hogy egy kisméretű direktszűrő ellenállása kisebb lesz mint a gyári papírszűrő.
De nem is ez a fő gond.
Az a baj hogy kétüteműnél a légszűrő az ugyanolyan rezonátort képez mint a kipufogó. Csak a kipufogó dolgot valahogy jobban felfogják az emberek.
Vagy nem is tudom mi az oka, de a kipufogó cseréjének jobb a piárja mint a légszűrőháznak az tuti! :-)
Szóval ha leveszed a gyári légszűrő dobozt, akkor az kb. olyan mintha üres cső lenne a kipufogó. Lehet hogy jól áramlik benne a gáz és egy talán négyütemű örülne neki, de a 2t motor töltése ettől leromlik.
Sok anyagot fog visszaböfögni a karburátorba (illetve a légszűrőbe).
Azután innen lehet bármi. De jóra beállítani az elég nehéz lesz.

Ezért mondtam, hogy tegyél elé egy membránt, ott csak egyfelé mennek a gázok és kis fordulaton a vesztesége sem vészes.
Persze ezt csak úgy mondtam, mint elsőre eszembe jutó megoldást. Ami szar megoldás, mert membránt faragni a motorra az egyel még nehezebb mint a pwk-t rákötni a gyári légszűrőre.
Próbáld állítgatni, ha meg nagyon nem lesz jó faragd vissza a gyári légszűrőt.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu