hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. július 17. kedd 
Endre, Elek

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


astro77joe - 2017-10-21 01:04:14

Ha jól emlékszem 16-os volt rajta és 18-as került fel. A 250-es fogasán van egy távtartó henger rész, azt leflexeltem és síkba esztergáltam a 150-es mintájára. A bordás tengely részén a belső átmérőt 1mm-er kellett nagyobbra venni és kicsit vésni kellett a bordák szélességén. Tényleg csak minimálisat, mert nem volt elég sima a bordák oldala. Méretre szerintem jó lett volna. Ezután a blokkból kellet köszörülni kicsit. A generátor tér elválasztó falát kellett elvékonyítani hogy el tudjon fordulni a fogaskerék a lánccal együtt. Az oldaldekniből is ki kellett venni, ugyanannál az elválasztó résznél. A végsebessége nem lett nagyobb, mert ahhoz erő is kellene, csak más lett a kiosztás. Szerintem motorozhatóbb. Az első három fokozat hosszabb lett és ezért városban ritkábban kell váltogatni és könnyebb elindulni is, mert hosszabb az egyes. Negyedikben 5000-es fordulatnál megy 90-et (előtte ötödikben volt így) és akkor lehet kissé dombos és sík terepen beváltani az ötödiket. Számomra sokkal kényelmesebb lett, nagyon jó, hogy hosszabbak a fokozatok.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17613)
Izs (609)
Pannónia (6541)
Jawa (27032)
MZ (48862)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu