hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2015-11-26 11:30:16

http://bowdenszerviz.hu/

Itt csináltattam, de bármelyik komolyabb bowdenes meg tudja csinálni.

Ha jól emlékszem 9mm-es bowdenházat választottam, ami lezáró kupak nélkül fért bele csak a helyére. Azért kellet ilyen vastag mert a teflon is elvesz a cső átmérőből kicsit, de még így is jóval vastagabb a huzal mint a gyári.
(működő mintát, meg állító csavart vigyél a méretek miatt)

Igen csak ajánlani tudom mert az árát leszámítva csak előnye van.

Nem rugózik, merevebb az egész, és nagyon finoman mozog. Szinte már hidraulikus érzése van az embernek...persze azért a dobfék az maradt :)

Én mondjuk a fékkart és a dob mechanikát is megcsináltam hogy az is szépen mozogjon.

Ugye a fékkarnál csak a tengelyen szabad fordulnia, mert ha máshol felfekszik amikor húzod akkor már akadozhat a mozgás. Ha ki van kopva akkor bronz, vagy műanyag persellyel érdemes felcsapágyazni és rendes esztergált vagy köszörül acél csappal összerakni, jól megzsírozva nagy terhelhetőségű vízálló zsírral. Az nem jó ha csak csavart beletolsz mert a menet szétszedi a csúszófelületet, és nem is tud szépen siklani.

Fékkulcsokat én megköszörültem, hogy ne hirtelen nyisson, hanem a teljes forgás alatt szépen egyenletesen. Ezzel nagyobb erőt tud kifejteni a teljes munkalöketen. Ugyan akkor a fékbetétek végéhez felraktam az alu felületre acél lapokat, hogy azon csússzon a kulcs. Ezzel is csökkentettem a kopást, és súrlódást, másrészt csökkentettem azt a távolságot amit el kell mozdulnia a fékezés megkezdéséig a betétnek.

Persze minden csúszó felület jó fajta hőálló, vízálló, nagy terhelhetőségű zsírral kenve, ezt egyébként szezon előtt érdemes mindig kipucolni és újra kenni.
Amúgy ez a zsír vált be nekem legjobban ilyen helyre:
http://www.szerszamcsapagy.hu/eni_top_2000_zsir_400_g_2685

Elég sok helyen lehet kapni és nem drága.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu