hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


MZZoli - 2015-01-27 21:00:23

Üdv Mindenkinek!
Ma betettem egy új tűszelepet, elsőre ez is lassan csöppent, húztam rajta még egyet, és az itt leírtak alapján beállítottam az úszót 27-33mm-re, egy átlátszó pohárban kipróbáltam, pont 14mm-re zár el a tömítéstől. És nagyon jó lett, szépen veszi a fordulatot, nem tortyog, nem fullad, ilyen szépen még nem járt, mióta nálam van. Egy a kis problémám csak, hogy alapjáratot épp nem lehet az ideális pöfögésre állítani. Vagy éppen leáll, vagy egy kicsit magasabban jár, mint kellene, közben gázmozgatok, és megint kicsit vissza tekerem, utána fordítva, és így tovább, éppen a holtponton nem akar járni. Két dologra tippelek: 1.A gyújtás még nem tökéletes 2.A főtengelyszimeringek nem jól tömítenek. Állítólag 50e. km van a motorban, 29e-nél kapott egy fúrást új dugóval, de egyéb motorba nyúlás nem volt állítólag. Mi a tapasztalatotok, mennyit bírnak a szimeringek, meg a főtengely, vagy a csapágyak? A főtengelynek nem hallom különösebb hangját, egy kis fémes pöcögős hangot hallani 2-3 másodp.-ként, mintha egy tollrugót pengetnék. Csapszeg-tűgörgőre gondolok, de nem vagyok biztos benne. Köszi mindent, várom jelzéseiteket! Üdv, Zoli
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu