hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


MZZoli - 2015-01-26 18:14:11

Köszönöm a tanácsokat!
Tegnap kifőztem a karburátort, ma felszereltem, és szépen reagált a gázra! AZ ELEJÉN! Elketdtem állogatni a csavarokat, és minél jobban melegedett a motor, annál beljebb kellett tekernem a levegőcsavart. Már azt vettem észre, hogy ha nem tekerem be teljesen, nem is megy a motor. Teljesen betekertem, aztán próbáltam alapjárat csavarral folytatni. Csak enyhén magas alapjáraton működött, különben 20-30 másodperc múlva leállt. Mondom nem igaz, csak kell, hogy kijjebb tekerjek a levegőn, nem létezik, hogy így jó! Elkezdtem kifelé tekerni, aztán a fordulat csak úgy felpördült magától, de teljes gázzal, úgy megijedtem, mi lesz most, lekapcsoltam a gyújtást, csak pörgött tovább, leszedtem a gyertyapipát, tovább ordít, aztán lehúztam a benzincsövet, és kis idő után megállt. Amúgy később azt is észrevettem, hogy pöttyenik a karburátor túlfolyó, úgyhogy a tűszelep sem tömít rendesen. Gondolom ezért állt meg néha úgy, mintha megfolytották volna. Úgyhogy most a karbi megint a szobába, vízben nézem hol ereszt, de a tűszelep kifolyólyuk az, nem a menet fölött. Remélem találok normális tűszelepet, mert a simsonnal kínlódtam egy párral, mire nem csöpögtette a benzint. Ha sikerül a karburátort, meg a gyújtást beállítanom, egy hasonlóan segítőkész MZ-s kolléga emailes tanácsára a főtengelyszimeringgel folytatom. Esetleg a gyújtásbeállításban ha van tanácsotok megköszönöm, bár nagyon rossz nem lehet, mert jól pörgött vele a gép. Viszont azt nem tudom, hogy miért világít folyamatosan a megszakító és test közé kötött tesztlámpám gyújtáson, akárhogy mozgatom jobbra-balra a megszakítótartó alaplapot. Az MZklubon úgy írják, hogy egy bizonyos helyzetben el kellene aludnia az előgyújtás beállításakor!? Köszi mindenkinek még egyszer!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu